Region kæmper stadig med 175 BIOS-lønsager
Næsten 1½ år efter BIOS’ konkurs kæmper Region Syddanmark stadig med at håndtere et meget stort antal lønsager fra de medarbejdere, som regionen overtog fra BIOS. Indtil videre har regionen afsluttet 148 sager, som i alt har kostet 1,9 mio. kr. I 56 af sagerne er resultatet blevet, at medarbejderne skal betale penge tilbage. Der udestår imidlertid stadig 175 sager.