Ambulancerne i ny region får nye logoer
Fra 1. januar 2027 bliver den nye Region Østdanmark en realitet. Det er Region Sjælland og Region Hovedstaden, som lægges sammen, og en af konsekvenserne er, at alle ambulancer øst for Storebælt skal forsynes med Region Østdanmarks nye logo. OgsÃ¥ ambulancepersonalets uniformer skal skifte logo. Â














