Betinget fængsel for at kaste æble efter ambulance med udrykning
To nordjyske drenge er hver blevet idømt 60 dages betinget fængsel, efter at de sidste år fra en bro ved Aalborg kastede æbler mod blandt andet en ambulance. Ingen i ambulancen, der havde en hjertepatient i bårerummet og kørte med udrykning, kom til skade, men ambulancen fik materielle skader.