Mange nye brandkøretøjer på vej til Nordjylland
Som led i en samlet investeringsplan sker der i disse år en større udskiftning af brandkøretøjer i Nordjyllands Beredskab. I 2023 ønsker beredskabet således at investere i 14 nye køretøjer, herunder nye tanksprøjter, tankvogne, multikøretøjer til de frivillige beredskaber samt diverse servicevogne. I alt er der tale om en investering på godt 11 mio. kr.