To nye autosprøjter til Sydvestjysk Brandvæsen
Som det seneste led i en stor køretøjsudskiftning hos Sydvestjysk Brandvæsen er to nye autosprøjter nu blevet leveret. De to nye køretøjer skal sættes i drift på brandstationerne i Esbjerg og Ribe, og der er tale om køretøjer, hvor der ved opbygningen har været stor fokus på arbejdsmiljøet.