Reddere skal formentlig stemme om navnet på ny ambulancetjeneste
Redderne og de øvrige medarbejdere hos BIOS får formentlig stor indflydelse på, hvad deres fremtidige arbejdsplads skal hedde. På mandag overtager Region Syddanmark ambulancekørslen fra BIOS, og regionen skal have navngivet den nye ambulancetjeneste. Der er nu tre navne at vælge imellem, og det ser ud til, at medarbejderne skal stemme om navnet.